NY DATOR!

Hej!!!!

Nu är jag äntligen tillbaks! :))

Micke fick igång vår nya bärbara dator. JÄTTE smidig och snabb. Vi kan använda datorn i hela sverige trådlöst :)

Sitter här i mitt kök... Har tänt ljus och har det mysigt. 

Känns ju inte som hemma ännu. Det tar nog ett tag, men det känns bra. Och det är ju huvudsaken!?! Skulle tagit bilder, men orkar inte idag... 

Micke började fixa på övrevåningen. Han har spacklat och fixat i sovrummet, men vi kom rätt snabbt fram till att vi inte ska göra det själv... Så idag har han ringt runt olika företag som alla ska komma och ge oss offerter på tapetsering av övervåning. Och nu behöver inte ni komma med tips och ideer om hur vi "lätt" kan fixa det själva utan välkomman hit själv i sånnafall och fixa det!  
Kommer bli så fint när hela övervåningen har nya fräscha tapeter och lampor mm... Isabell och Babyn ska få fina barntapeter. Längtar sååå efter att få inreda deras rum.
Och sen är det bara toan som behövs renoveras på övervåningen. Eller behövs och behövs vet jag väl inte, men vi vill :) Här nere ska vi inte fixa något.

För övrigt har jag haft en super dag idag. Har kommit på mej själv idag med att skratta högt *Fniss* Ja, på jobbet alltså!

Imorgon ska jag till KArolinska sjukhuset på vanlig kontroll. Vi ska även boka tid till tillväxtultra. Så att jag får veta hur stor/liten min älskade flicka i magen är ♥

Nu börjar Biggest loser Sverige så jag måste gå :)

Sätter in en magbild lite senare.  


Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad härligt att du är tillbaka :D!!! Man han ju lite sakna... Kram!

2010-10-18 @ 21:27:59
Postat av: Malin

usch det e skitdrygt att tapetsera själv, tycker ni gör helt rätt! har man råd så varför göra det själv?!:)))

glöm inte att fota innan och efter bara!;)



skönt att allt e bra med dig/er! missade dig precis på msn!:(



kraaam

2010-10-18 @ 22:20:54
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0