Loppis

Hej!

Oj vilken dag idag...

Har varit på Torekällberget och sålt gammal skrot på loppisen. Jag tycker det är så kul med loppisar :) Hade nog lite för billiga priser för 3/4 av det jag hade med mej hade jag sålt innan kl 12! Och dom två sista timmarna sålde jag inget. Men det var som tur inte så mycket kvar. Packade ner det jag hade kvar och det blev inte ens en halv flyttkartong! Nu nästa helg när vi flyttar ska jag sortera ut allt på en gång och lägga i loppis-lådor som jag kan ha färdigt på vinden till vårens loppis. Om jag inte hittar nån loppis jag kan sälja på innan det. Nån som vet nån loppis!?!?!

Detta hittade jag till Isabell :)



En Fifi-docka och en Disney-sagobok. Dockan gick hon runt med hela kvällen och kramade ♥

Trappan i radhuset skulle Micke vilja bränna upp ;) Här är före-bilder:





När vi nån gång blir klara ska ni få se bilder igen :)

Här är lite flera bilder från vårat nya hem :)



Köket



Övre hallen med ingångar till två små sovrummen.
Funderar om vi ska ha ett lekrum och ett sovrum eller ska dom ha varsit rum!?!?!



Isabell blev "innelåst" när bröderna målade trappräcken på altanen.


Fika paus i trappan...



Övre toan som ska renoveras helt. Nån gång...



Toan nere



Skåpen bakom Isabell ska rivas ut. Nya garderober med spegel-skjutdörrar ska inhandlas.

Flera bilder kommer...


Kvällsmys med älsklingen och tv:n ;)



Nu ska jag lägga mej.

Godnatt alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Va fint det ser ut! Jag måste få komma och kika sen när ni kommit iordning! KRam

2010-10-05 @ 10:25:51
URL: http://vincentbloggen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0