Julklappstips...

Hej!

Är det bara jag som längtar till jul som en galning? Eller kanske första advent och julpyntten som ska fram :)

Jag är snart klar med alla mina julklappar!!! 

Detta år kommer jag ge bort julklappar till:

Mamma+Jarmo
Pappa+Lena
Siv+Kent
Boris+Berit
Jani
Ronja
Basse+Frida

Jag är såååå nöjd och längtar tills jag får ge bort klapparna! Tror alla kommer bli jätte nöjda :)
Måste erkänna att detta är första året jag ser mera fram emot att ge än att få :) Börjar bli vuxen kanske ;)

Fick mail från Extrafilm.se idag.

Rabatt på Fotoalmanackor. "Köp 3 betala för 2" KOD: xmas2010
Rabatt på canvastavlor. "-50%" KOD julcanvas

Någon som beställt en canvas från något internetföretag? Eller över huvudtaget? Jag beställde en canvas nyss. Väntar med spänning på hur den kommer se ut när jag får den :)

Här är fotot jag framkallade tavlan på...

 

Micke fick bestämma bild.

Blir tavlan bra får jag beställa en till i mickes namn (Tror det är en gång per kund).

Nu måste jag skynda mej i säng. Ska upp 05.00 imorgon. Har bestämt att jag bara jobbar halvdag imorgon som tur är :)


Kommentarer
Postat av: Sunniva

Hej fina vännen!



Hur står det till med familjen och magen och nya huset?



Förlåt att jag fick sno tillbaka Thomas i Söndags, men våra planer på att åka till Göteborg och mamma sprack i samma stund som mammas blindtarm gjorde det sammma :( Och jag mår ju som jag mår (dvs. illa och trött och tjurig) så han behövdes hemma helt enkelt!



Men nästa helg är han all yours ;)



Känns jättetrist att vi inte setts på så länge...var väl i somras sist va? Vi får verkligen se till att träffas när vi kommer hem från Göteborg...



Stor kram från oss

2010-11-01 @ 13:31:39
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0