Inte min dag...

Hej!

Igår kom Isabells farmor förbi med en kasse från Lindex! I kassen hittade vi en jacka och vantar till Isabell!

Så himla fin jacka! Hon kommer kunna ha den i höst och i vinter. Innuti finns en fleece som sitter fast med knappar. Praktiskt!





Micke packar och Isabell tömmer lådor ;)

Jag har haft en usel dag idag :( Jag har varit så arg hela tiden! Har inte haft något att vara arg för, men min man har såklart fått ta alla smällar :(
Hoppas det blir en bättre dag imrgon. Tror inte detta humöre är så bra för mitt blodtryck :P
Då ska vi till radhuset och städa och måla jävla trappen! Sista gången.
Dammsuga och torka golv och ytor. På lördag börjar vi flytta.

Klockan är 21.48 och Isabell ligger fortfarande i sin säng och gnäller. Orka!!! F*n!


Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg jacka.. ja de är praktiskt de där med fleece foder man kan ta ur..

Du är inte ensam om att vara arg..

Jag var så arg i går att jag fick släppa allt o gå o lägga mig så Oskar fick ta hand om allt.. =(

hoppas du får en bättre dag idag!

2010-10-08 @ 07:40:47
URL: http://spangsan.blogg.se/
Postat av: niina

ahahahahahahahahah!!!!!!

2010-10-09 @ 10:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0