Imorgon flyttar vi!!!

Hej!

Idag är det en mycket bättre dag :)

Jag vaknade rätt sent! 08.40. Och då sov fortfarande Isabell och Micke! Väckte micke och frågade när han hade tänkt gå upp ;) Han skrattade och vände mej ryggen och fortsatte sova :)

Idag har trappen målats en sista gång. Blev fint! Isabell tyckte inte att jag skulle få göra något så jag passade på att torka golvet på övre våningen och i vardagsrummet när hon sov sin dagssömn. I köket började jag skrubba golvet, men han inte med allt för det är limresten från trappen (?) där och det går inte bort så lätt. Får göra klart det imorgon innan killarna börjar bära kartonger. Frida och Olga ska hjälpa mej packa upp lådor medans Micke, Basse och Danne bär lådor. Kent ska vara med Isabell. Kommer nog gå jätte bra irmogon känner jag :)

Isabell har varit på jätte dåligt humör denna vecka. Kan det vara att hon tycker det är jobbigt med alla lådor och åkandes fram och tillbaks till Vagnhärad!?!? Så hade hon ju feber en dag. Kollade, men såg inte att hon skulle ha tänder på G. Även mitt humör kan ha påverkat henne :P 
Bara vi får flyttat nu så ska jag och Micke gosa och ta det lugnt med min lilla sessa ♥

Tänk vad liten hon var förra julen!

   

Denna jul ska vi till Sunniva och fotograferas. Hennes sambo gillar att fota och vi vill ha en familjebild på julkorten i år :) Men vart hittar man fina juliga kläder till en gravid kvinna som är typ stor som en val???

En vinterjacka borde jag också hitta... Dom har en fin på Polarn och pyret, men den är rätt dyr... Får prata med min man tror jag ;)



1795:-

Imorgon kommer Micke koppla ur datorn och vi har inget internet i radhuset ännu. Ska föröska fixa det snarast, men det kan ta några veckor. Jag kommer försöka skriva nån gång från jobbet, rasten såklart ;) men annars kommer jag inte ha så mycket tillgång till nätet. Mickes mobil är så krånglig att surfa med.

Så undra inte om ni inte hör av mej på någon/några veckor :)

Nu ska jag gå och äta lite och sen sova. Måste vara pigg imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0