:(

Hej!

Mamma ringde mej idag när jag stog i lekparken.
Hon berättade att min brors pappa dött. Det var ingen överraskning. Han har haft cancer ett tag nu och vi visste att det inte fanns någon annan utväg... Men ändå! Livet känns så orättvist.

Min bror fick sitta vid hans sjukhussäng när han dog. Gud... Kan inte ens föreställa mej hur det skulle kännas om man själv suttit där med sin pappa...

Känns jobbigt att inte kunna vara med min bror nu, men han klarar sej. Allt kommer bli bra.

Älskar dej Jani!


Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

Jag vet maria hur det känns min pappa dog i skelett cancer när jag var 20, han dog i plågor morfinet hjälpte inte på slutet så jag vet hur det känns och det var inte den sista bilden jag ville ha av honom men man ville vara där.....Nu skall jag in i duschen sen till din loppis...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0