Bilder

Hej!

Orkar inte skriva så mycket så vi låter bilderna tala sitt egna språk ;)



Gjorde kokosbollar till min man. Själv gillar jag dom inte, men han har nog ätit upp alla redan :)

Lite bilder från nedre våningen



Vardagsrummet. Lampan är den som hängde där när vi köpte huset. Ska alltså INTE hänga kvar... Men lampor är SÅÅÅÅ svårt att hitta fina
...
 Vet inte vad jag ska göra med mina gardiner. ÄLSKAR dom, MEN dom hänger inte fint. Nån som har förslag på vad man kan göra med dom?





Spegeln kommer inte vara där och jag har lust att göra en finare fondvägg... men vi har en låååång lista att beta av innan vi börja med "Det skulle vara fint med..."-listan.



Innerdörren till hallen som jag vill byta ut ;) SUPRICE VA ;)

En sådan vill jag ha...


GLASDÖRR STOCKHOLM, 8X21



I hallen har vi inga dörrar. Alla skåpen ska bytas ut. Snart förhoppningsvis...



Under trappen har vi lådor..



I hallen har vi nyckelskåp och lådor ännu på golvet, men det ska upp inom sin tid :)

Ytterdörren ska vi byta ut. Vill ha en vit med fönster så vi får in lite ljus i hallen.



Tapeten vi ska göra fondvägg till Isabells rum med. Den blev inte så fin på foto, men den är jätte fin ♥ Resten av rummet kommer vara öjus rosa.



Bäbisen kommer få dessa tapeter på en vägg och sen ljusbeige resten av rummet. Söt tapet tycker jag :)





Jag ser ju sååååå pigg och fräsch ut verkligen ;) Inte alls trött och sliten... Ser ni min rumppa! SÅÅÅÅ stor :))

Söta Prinsessan har fått 3 tänder på 1 vecka. Alla kindtänder. Stackarn har haft så ont :( Men nu har hon alltså 11 tänder :)

Nu ska jag äta en kvällsmacka och sova.


Kommentarer
Postat av: niina

fantastiskt,hur vågade du upp med en sån färgsprakande buss på väggen! så fint!



många projekt i luften ,men inom sin tid blir det klart och mysigt

2010-10-25 @ 22:16:40
Postat av: Malin

äsch du är bara lite bootylicious!:)))

superfina tapeter Isabell ska få!:))

kraam

2010-10-25 @ 22:32:41
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0