90 dagar kvar!

Go kväll!

Tänk. Bara 90 dagar kvar tills vi har vår skatt i vår famn.
(För över tiden får jag inte gå!)

Vi var i radhuset ikväll efter middagen. Det är ju sååå mysigt där. Jag vill inte komma tillbaks hit till saltskog när jag varit där. Men får väl orka vänta tills lördag.

Micke har målat trappan en gång till. Isabell lät mej skruva ner speglaarna ni såg nedanför trappan. Mera hann jag inte göra.

Jag och Isabell var och kollade lite i möbelaffären vid oss. Där finns ju såååå myscket fint! Hittade blandannat en fin hatthylla. Ska köpa den imorgon. Jag kunde inte koncentrera mej så mycket på något för Isabell sprang runt som en galning bland alla glas och keramiksaker :P 

Nu ska jag lägga mej i ett varmt bad. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0