Värpa ägg...

Hejsan!

Oj vilken dag...! Vi fick sovmorgon till 08.30! Isabell sov mellan oss i natt för hon vägrade sova i egen säng!?!?! Har aldrig hänt förut. Hoppas det var en engångsförteelse. Det gick helt okej förutom att Isabell bet micke i låret vid 23 tiden...

Siv och Kent kom vid 13 tiden. Jag och Siv började med gardinerna direkt.

Här är dom vi hade i köket innan...



Och så här blev nya julgardinerna. Dålig bild för man ser inte tomtarna, men visst blev det fint!!!



Gardinerna i vardagsrummet... Vi har svarta sopsäckar med kläder i vardagsrummet för det droppar in på altanen där vi haft kläderna... Snart är garderoberna klara så får vi bort alla påsar och lådor..



Sovrummets 4 meters garderob är snart klar. Bara hyllplanen och klädstängerna kvar.



Och nya garderoberna i hallen...



Såååå skönt att ha stommarna klara! Vi orkade inte fixa resten idag, men kanske imorgon.

Vi satt just och kollade på tv. Så kom det reklam för ägglossningstest.
Micke: Ska man testa varje dag då eller? Det blir ju skit dyrt!
Maria: Jag vet inte riktigt, men kanske varannadag!?!? Jag känner när jag har ägglossning så jag har aldrig behövt sånna test.
Micke: Gör du? Hur känns det? Som när hönsen värper ägg eller??? Plopp plopp eller???

HAHAHAHAHAHHAHA Guuuuuuuuuuud vad kul! Undra om han skämta eller var han månne allvarlig??? Världens bästa ♥

Imorgon är det ultraljud igen. Kul att få se min lilla prinsessa igen ♥ Och efter det ska jag gå och lämna urinprov och mäta trycket. Sen till jobbet. Ja om alla värden är bra. Annars är det väl hem och vila som gäller.



Julkort 2010 ??



"Klappa fötterna när du är riktigt glad..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0