Jul i vårt hus...

Hello!

Ska visa er lite shopping...



Isabell fick ett eget förkläde och pepparkaksformar. Så små och söta :)



Jag köpte en brödbox från Bruka 379:-



Plockade fram alla gardiner och jultyger idag. Imorgon kommer svärmor hit och ska hjälpa mej sy/få upp gardiner. Tänkte att det är lite tidigt att sätta upp julgardiner imorgon när det är första advent först nästa helg, men känner mej så trött och orkeslös att jag tar emot all hjälp jag kan få.

Innan denna jul ska jag köpa:

- Julpåslakanset till vår säng
- En mysig filt till sovrummet
- Julgardiner till köket... Kanske...

Pläd Asta - röd
Ullpläd från Hemtex. 299:-

Muminpåslakanset barn. Ellos 249:-

Ska beställa julklapp till Isabell... :)

Och så tillslut en bild på min prinsessa ♥



Försökte ta fint foto till julkorten, men tror ni hon ville posera stående???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 02:31:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0