Ultraljud

Hej!

Imorse var jag på ultraljud. Sååååå härligt! Hon är så söt och perfekt ♥ Hon ligger +21% precis som sin storasyster gjorde i samma vecka :) Vad jag längtar tills hon är ute!!! Få lukta på bäbis igen :)
Har en känsla av att vi får träffa henne redan innan julafton... Vi får se :)

Efter Karolinska åkte jag till Ikea. Tycker vi bor så "långt borta" nuförtiden så det hade varit dumt att inte åka dit när jag var i krokarna ;) Köpte MASSA doftljus, fina förvaringslådor, nya skärbrädor och lite annat smått och gott :)

Klädlåda MÄLLA med lock 149:-
(Köpte två st, Hade velat haft flera i storleken mindre, men dom var slut :( ! ) 


KOMPLEMENT multihängare 60:-


SKUBB skolåda 4st/99:-
(Köpte 2 pack)

Efter Ikea hann jag med en sväng på K-rauta. Köpte två fönsterbrädor till sovrummet och lite lister. Sen gasade jag iväg till jobbet lagon till lunchrasten ;)

När jag kom hem från jobbet gjorde vi mat och efter det började Micke inreda garderoberna med hyllor och trådbackar. Efter mina önskemål såklar ;) Hallen är klar och imorgon kommer vi bli klara med sovrummet. Sen är det bara att få in kläderna. Vill tvätta det mesta innan vi viker in det...men det är ju en del.. Får se hur det blir med det.

Sen badade vi Isabell och nu har vi parkerat oss i soffan :)  

Nu har jag skrivit massa onödigt, men jag vet att mamma tycker det är kul att läsa iallafall :)
 


Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

Det är inte onödigt jag tycker det är kul att läsa vad ni alla hittar på under vardagarna, det är ju det bloggande är til för, en slags dagbok. Keep on going....

2010-11-23 @ 05:37:56
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com
Postat av: Sarah - Mamma till Hampus, Novalii o Bebis i magen

Underbart med ultraljud när man får se dom små liven igen! Jag gjorde ett i v33 och då låg vår kille på +19%, har ingen aning om vad det innebär i slutänden..? Vad vägde Isabell när hon föddes om hon låg på +21?



Hoppas det går bra för er i nya radhuset! :)



Kram Sarah

2010-11-24 @ 14:47:59
URL: http://www.hedbloms.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0