Trötter

Hej!

Då var det igen ett tag sedan jag uppdaterade, men jag är så trött nuförtiden... Känns som om all kraft är borta. Tänkte jobba heltid till 1 dec, och sen 50% så länge jag orkar...men nu känns denna plan jobbig...  Mornarna är jätte jobbiga... Om jag bara skulle få sova till 7 istället för 5 så skulle mitt liv underlättas dramatiskt!

Idag och igår har jag haft lite flimmer för ögonen och huvudvärk på morgonen (Varningsklockorna ringer i mina öron) och så har jag haft sämre syn några dagar. (Mamma du behöver inte få panik! Jag håller inte på att bli blind!) Tror det kan bero på diabetesen jag fått igen. Jobbigt att fokusera blicken och det är suddigt när jag kollar på långt håll. Ska ta upp det med läkaren när jag har "telefon-date" med henne imorgon. Ja, vi träffas ju varannan vecka och rings varannan vecka.

I söndags firade jag och Micke 1:a bröllopsdag ♥ Vi lämna Isabell hos Siv och åkte och åt på restaurang och gick på bio. Det var mysigt. Underbart faktiskt! Att kunna sitta som två vuxna människor och bara prata med varandra utan att en 1 åring klättrar på bordet och river halva omgivningen... Tycker det är synd att mamma inte bor närmare. Hon skulle få ha Isabell övernatten minst 1 gång i månaden ;)
Jag är evigt tacksam att jag träffade Micke. (Igen). Han har verkligen tagit mitt hjärta med storm och jag älskar honom över hela mitt hjärta! Bara hans närvaro får mej att bli glad. När jag ser honom med Isabell känner jag sådan lycka som inte går att beskriva med ord. Jag älskar dej ♥

Övervåningen börjar bli klar. Ja tapeterna alltså. Sen behöver vi ju nya lister till varje rums tak och golv. Garderoberna ska Micke och Kent hämta på torsdag. Längtar tills garderoberna är på plats.... Längtar efter lite ordning!

Jag vill ha snygga julgardiner till köket och gå till frissan... Undra om min man vill stå för kalaset??? ;)

Måste lägga mej så jag orkar upp imorgon.

Godnatt!



♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Malin

men Maria!!! ögonflimmer beror inte på diabetesen! NU RINGER Du på studs!!!!

Blir orolig jag!

Kraaaam

2010-11-09 @ 23:04:12
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: niina

tycker absolut att den här bilden borde bli en canvas ,så fin

2010-11-11 @ 14:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0