Tält eller tält?

Hej!

Åh vad jag har ont i mina fötter!!! Och rygg. Fick sovmorgon idag, men gick frivilligt (!) upp kl. 08.30. Kände inte för att ligga kvar i sängen... Börjar man bli gammal??? ;)

Jag och Isabell gick ut såfort jag ätit frukost. Och kom in efter 2 timmar vid 11.
Under tiden hade Micke lagt upp listerna på övervåningen.
Jag gjorde lunch och la isabell i vagnen ute. Hon somna direkt.
Då passade jag på att torka damm och skräp från fönster och hyllor. Och sen torkade jag golven på hela övervåningen. Blev blev så himla fint! Men jag ska torka igen imorgon. Sen ska jag flytta Isabells säng till hennes rum och flytta upp hennes leksaker. Ska be Micke hänga upp gardinstänger och fönsterbrädor. Isabell måste få ett mysigt rum. Tror hon sover lite oroligt för att vi flyttat runt från rum till rum nu. Min prinsessa ♥ 

På eftermiddagen kom Sunniva Emil och Tomas. Micke och Tomas fixade med elen uppe och vi andra var på nedrevåningen och pratade och lekte. Så åt vi Taco till middag. Som dom flesta vet föråt jag mej på taco när jag väntade Isabell. Men idag var det riktigt gott! Så lite chokladpudding till efterrätt.

Nu funkar elen i hela huset och det är fina nya kontakter och strömbrytare! Min man är nog lite förtjust i Tomas ;) Han pratar mycket om honom och är så lycklig över att elen funkar :))

Såg att Malin beställt kläder till julafton...åh vad fin klänning... Undra om jag skulle leta på Intersports hemsida efter ett tält jag kan dra på mej...


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha jag dör! tält vare!!! :D:D:D

finns det ingen fin gravidklänning då???

du är för söt!

kraaam o hoppas ni får en härlig söndag!

2010-11-14 @ 10:11:51
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0