Shopping...

Hej!

Imorgon ska jag till Karolinska på kontroll. Ska bli skönt att komma dit då jag svullnat mycket om händer och ansikte på senaste. Ser hemsk ut på natten och morgonen i ansiktet!

Tänkte ta en sväng på Ikea efteråt. Åker med bil. Och så stannar Micke och Isabell hemma så jag får gå i lugn och ro :)) Måste ju passa på då ;)

Detta tänkte jag köpa...

TROFAST Förvaringskombination med backar blå, vit Bredd: 99 cm Djup: 44 cm Höjd: 56 cm

595:- stommen.

Men med olika storlekar på lådorna. Och olika fina pastellfärger :))  Kommer bli jätte bra.

KOPPANG Byrå med 3 lådor vit Bredd: 90 cm Djup: 44 cm Höjd: 82 cm

599:-

Denna byrå har Isabell önskat sej av sin farmor, men babyn måste också ha en... Tycker ni det är trist om båda barnen har likadanna? Tänkte pimpa upp dom med nya finare knoppar så exakt lika kommer dom ju inte vara.  

Skulle vilja tvätta babykläderna och vika fint i byrån... Måste köpa blöjor och nappar. Mysigt ju :))

På lördag ska jag på årets första julmarknad! Finsk julmarknad här i Vagnhärad! Ska bli himla skoj.

Imorgon ska jag ladda upp lite foton för jag har äntligen hittat laddaren till digitalkameran! :)

Nu läggdags!

Natti natti! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0