1:a advent

Hello igen!

Idag har jag haft en bättre dag :) Förutom att jag har så himla ont i tån :(

Imorse julpynttade vi hemma. Tände första ljuset i adventsstaken. Mysig frukost med min familj ♥ 



och sen åkte vi till Södertälje. Där träffaded vi svärmor och Kent och shoppade lite.

Isabell fick huvtröja av mej och byxor och kanin av svärmor.



Inne på Swea hittade jag en fin löpare från Sernholt för 159:-



Igår märkte jag till min förskräckelse att jag inte kan stänga knapparna på mina sista byxorna :( Grät en skvätt :) Så idag köpte jag en skön lång tröja som jag kan ha med leggingsen som fortfarande går på ;)



Idag har vi fått upp fönsterbrädor och kabellister. Längtar tills alla lister är klara...

Efter lite shopping åkte vi till Plantagen och köpte blommor. Därifrån till svärmor och äta. Köttfärslimpa och mos. Gott som vanligt :)

Nu ska jag snabbt stryka ett par gardiner vi ska ha tillfälligt i sovrummet. Dom är inte alls fina, men det är bättre än inget :)

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Malin

härligt att det blev pyntat ändå!!!

och fin tröja du köpte till dig själv! är viktigt att skämma bort sig själv lite ibland också! (du borde ha köpt fler.. hihi)

Kraam!

2010-11-29 @ 11:59:52
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0