Lite pyssel...

Hej hopp!

Hittade min jul-pyssel-låda idag :) Den var rätt så tom, men två blomarrangemang fick jag till.





Småkrafset är från olika blomaffärer, Ikea och lite här och var. Krukan är från Cult design.





Plåtkrukan är från Plantagen (?), GudJul-bandet är presentsnöre från Åhlens.

Förra julen hittade jag massa fina småpynt från en blomaffär i Södertälje centrum. Affären brevid Kappahl. Dom har sååååå mycket fint! Ska ta en sväng dit på onsdag och bara köpa småplock och få ideer :) Sen ska jag förbi leksaksaffären och kolla om dom har glitter eller snöflingor eller något man kan strö över blommorna...  

Skulle vara sugen på att göra en större att ha på köksbordet. Med lite murgröna mm...

Verkar bli en trevlig natt... Isabell har vaknat flera gånger sedan vi la henne vid 20.00. 

♥ Natti natti ♥ 


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Tack!!!



Ja det är inte lätt alltid, men det gäller o hitta det rätta humöret och Jens stod bakom och busade med henne på håll =) Då gick det kanon:P Ja det är ju snart dags för sånt, hoppas det går bra!!!

Hur går det med magen??? I Fredags åkte min spiral ut...så nu ska det startas. Hur lång tid tog det för er??

Kram

2010-11-29 @ 22:49:39
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad fint du gör!! Jag har aldrig varit nån julmänniska. As tråkigt! I år blir det nog bara julgran...blä =P

2010-11-30 @ 09:28:30
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0