Läkarbesök igen...

Hej!

Idag var det dags för läkarbesök igen. Värdena var bra för att vara jag ;) (Bt. 135/90, +1 protein, järn 127)Bäbisen ligger neråt, men för mycket till vänster... Hon ligger alltså inte bra om vattnet skulle gå nu, men min läkare sa att hon hinner flytta på sej. 

Gissa vart jag åkte efter läkarn?? IKEA såklart :D Köpte lite trådbackar till garderoben. Har nu inrett klart både i hallen och sovrummet. Ska ta foton imorgon så ni får se. Åt lunch på Ikea. 16 kr för en köttbullemeny! Mycket gott och billigt!

Imorgon och fredag är jag ledig. Ska bli sååå skönt. Ska leta fram Isabells pulka och fårfäll imorgon.

Min bror ringde idag. Det blev ett kort och roligt samtal. Saknar dej korkskalle ♥

Beställde två böcker idag. En till mej och en julklapp till Micke.

Kampen om Saab

167:- Bokus.

Håpas du trifs bra i fengelset

46:- Bokus

"Anni och Sami, syster och bror. Det fanns aldrig pengar. Det fanns alltid alkohol. För Anni ordnar sig livet ändå bra, med arbete, man och barn. För Sami går det åt helvete. Långa perioder har de ingen kontakt, men Annis längtan efter att få tillbaka sin bror finns alltid där."

Jag har läst "Svinalängorna" av samma författare Susanna Alakoski. Tyckte massor om den och längtar tills den kommer på bio! Ska tydligen vara Naomi och Ola Rapace i huvudrollerna!

Nu ska jag lägga mej.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Marja

ååh gumman kram på dej!

hoppas boken är bra ;)

2010-11-25 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0