Farsdag och tårar

Hej!

Idag har vi haft fullt upp hela dagen som vanligt...! Kent kom efter 09 och hjälpte micke isolera vinden. Jag och Isabell tog bilden till Södertälje. Köpte två fönsterbrädor från K-rauta, en madrass till babyns säng och så köpte jag lite jultyger på Weda-tyg. 29 kr metern!!! Super billigt ju! Svärmor erbjöd sej att hjälpa mej sy gardiner nästa helg. Snällt. Och jag orkar inte själv.

Sen åkte vi hem via bageriet. Där köpte vi en prinsesstårta till pappan i familjen :) Det är ju farsdag idag!  

Påtal om ork... Den har försvunnit! :( Mamma ringde idag och jag brast i gråt. JAg var så trött och jag vill att det ska bli klart här hemma. Men orkar inte göra något... Micke gör så gott han kan, men jag vill bli färdig igår! Jag vill inreda Isabells rum, måla fönster , TVÄTTA fönster!!! och massa annat. Men bara att ta mej upp från sittande läge på golvet är super jobbigt. Igår höll jag inte på att komma upp ur badkaret!! Jag skämtar inte!! Jag orkade inte ta mej upp! Som tur gjorde jag tillslut det, men det var inte kul. Mamma kom med ett jätte bra tips! Jag ska behålla vattnet i badkaret och när jag kommit upp så tömmer jag vattnet och dushar. Smart va!!!! Tack mamma för tipset :) 

Imorgon ska jag rinda Dr. Swan och säga att jag vill sjukskriva mej 50%. Jag kan inte gråta varje kväll av trötthet... Mina fötter värker och jag har börjat svullna om fötter och händer. Inte alls skönt! Nu ska jag sova. 
  


Kommentarer
Postat av: Emma

Bra att du sätter ett stopp!

förstår att de börjar bli jobbigt för dig.

De är ju inte långt kvar..

Vilken vecka var de du var i när Isabell kom?

2010-11-14 @ 21:43:27
URL: http://spangsan.blogg.se/
Postat av: Malin

usch gumman! inte bra!

bra att du kan få sjukskrivning iaf så du får en chans till VILA!

jag kunde inte heller komma upp när jag var i slutet med Elias.. jag fick liksom svinga mig om så jag stod på alla fyra, vilket gjorde ASONT för knäna var fyllda med vätska så de blev helt tillplattade ;).. till slut så tog vi bort badkaret och jag satt på en stol istället..



kraaaam!

2010-11-15 @ 09:35:53
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0