Babykläder

Hej!

Imorse fick vi sovmorgon till 08.15! Tack min prinsessa :)

Så gick vi upp och åt frukost och duschade. Vid kl. 10 kom glaskillen och böt glas i vardagsrummet. Under tiden rotade jag och Isabell i lådorna efter bäbiskläder. Vi hittade allt tror jag. Vet inte om jag har tillräckligt med 50, men om jag inte minns helt fel så använde inte Isabell storlek 50 alls länge... Vad tycker ni?

Här är kläderna i storlek 50.



Bodyn Kort ärm: 4 st.
          Lång ärm: 4 st.

Byxor  med fot: 1
          utan fot: 6 st

Nattdräckt: 3 st.

Sparkdräckt/heldress: 2 st. 

Tycker det är lite lite, men i storlek 56 har jag mera.

Här är kläderna i storlek 56.







Bodyn med kort ärm: 7 st.
                 lång ärm: 7 st.

Byxor utan fot: 6 st.
         med fot: 3 st.

Strumpor en hel del...

Nattdräckt: 4 st.

Klänning+byxor: 1 st.

Sparkdräckt/Heldräckt: 4 st.



Overall storlek 50-56.

Hur mycket har/hade ni kläder i dessa storlekar?  


Kommentarer
Postat av: Ammi

Vi hade ännu mindre 50:or.. Bara 4-5 bodyn & 2 eller 3 par byxor, och en heldräkt om jag minns rätt. Men många av dem gick att använda ännu när Jessica var över en månad, så jag blev ganska överraskad. Av storlek 56 hade vi en massa kläder (de flesta lånade), och dem hann vi inte använda alla ens en gång.

2010-11-20 @ 22:51:17
Postat av: Malin

tror inte du behöver köpa mer i de där stl än det du redan har iaf :))

va fina gardintyger du har köpt!



och den där bilden du lagt upp här på Isabell borde du använda till julkorten! SÅÅÅ Fin ju!

kraam

2010-11-21 @ 18:33:17
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0