Snart 1 år gammal

Hejsan!

Haft en trevlig dag. Vi vakna med Isabell vid 6, som vanligt... Somna om vid 8 och vakna 9. Sen helt plötsligt ringde Ida och niina och helt plötsligt var huset fullt med folk :D Jag hann just få på mej kläderna. heheh. Men det var kul. Isabell tyckte också det var kul. Jag såg nog hur hon sken upp när Gudmor kom på besök ♥

Satt och skrattade för mej själv tidigare idag. Med våren/sommaren kommer oftast vikthysterin. Tjejerna vill oftast bli smala och snygga... Jag med, men oj vilken aptit jag fått! Vi åt igår på en resaurang när vi inte orkade göra mat själv hemma. Jag åt min stora tallrik med pasta/kykling. Efter det tog jag en bit av mickes pizza. Jag hade nog tagit en till bit om han inte gett mej en konstig blick.......!!!! *Fniss*

Kan tyvär inte dela med mej av bilder för vi måste tömma denna data på bilder... Jag har tagit så massa sedan jag köpte systemkameran så datan har blviit jätte trög. Nån som har nån bra ide på hur jag ska spara foton? Jag har ett minneskort på 16GB, men vet inte rikigt hur jag ska göra för jag har ju redan foton där... Ska jag tömma det och lägga till alla igen? jag är ju så trög med datorer...

Imoegon ska jag inhandla inbjudningskort till Isabells kalas. Ska bli kul att fira prinsessans 1-årsdag :)
Tänk om några veckor är hon 1 år!!!!
Tiden går så snabbt!!!



2010.06.10.
Samma dag dom satte igång mej.




2010.06.13.

Isabell 1 dag gammal.

Nu ska jag se på film. Wallander - Läckan.

Natti


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Ja, tänk vad tiden går fort! Jag ska baka massa tårtor o ha massa kalas, alla bor ju här o var, så det blir på olika tillfällen, och Alde ska ha barnkalas för föräldragruppen o så med =)



Klart jag kan hjälpa dig med bloggen, hur har du tänkt?



Det här med bloggen, jag har ca 50gig nu med bara bilder sen jag skaffade systemkameran, men allt ligger på min dator. Men jag tömmer minneskortet hela tiden och har gjort mappar för varje dag/veckor/månader. Men det börjar bli även fullt på datorn (tror jag har 250gig) Men vi ska köpa en extern hårddisk som vi ska föra över alla bilder på =) Så händer det inget heller om datorn kraschar. Det kan jag rekomendera!

Kram

2010-05-20 @ 10:41:28
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Malin

vi köpte en extern hårddisk på 500GB.. där spar vi allt som vi inte vill ska gå förlorat.. inkl bilder!:) kostade inte mycket heller.. =))

2010-05-20 @ 11:53:18
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0