Illa, jag mår illa...

Hej igen!

Nu har jag köpt flygbiljetterna till Uleåborg i sommar! 853kr. 400kr för mej när min käre man betalar hälften :D
Sen lovade han mej ännu fickpengar till resan :D

Stackars lilla puri spydde i morse. Tänkte att det inte var så jätte kontsigt fast hon inte brukar spy. Efter det har hon bajsat efter varje gång hon ätit. Nu ikväll hade hon fått jätte röd rumpa. Jag som tyckte jag varit noga med att genast byta blöja :( Undra vad det är...!? Hon har väl fått nån bakterie på babycafet igår.. Hoppas hon mår bättre imorgon älsklingen min ♥

Sen har jag ju som jag tidigare skrev gått med i buzzador.se Nu har jag gått med i en ny kampanj så jag kommer få hem 4 valfria filmer gratis att kolla på. Har aldrig testat lovefilm eller nån filmhyrning på nätet så det ska bli intressant. Men jag förstog att man lätt sen skickar tillbaks filmerna och dom betalar frakt. Micke är ju också med i Buzzador (Jag tvinga honom ;D) så vi får se om han också blivit antagen till denna kampanj. Blir massa film i sånnafall :)

Nu ska jag ta en långt bad. Känner mej illamående idag. Funderade om det var samma osm Isabell, men tror nog det är lilla Luri i magen som spökar ♥ Sen har jag blivit lite känsligare... Förra graviditeten grät jag ju varje dag för nånting. Hade oftast ingen orsak. Hihihih! Stackas micke ♥ Hoppas denna graviditete blir lättare känslomässigt också.

Kollade föresten på ett program idag på 4+ Kl 20.00! "Jag älskar inte mitt barn" hette den. Där var det en mamma som inte ville ha sitt barn, men nu hade sökt hjälp. Hennes barn var 5 månader gammal. JÄTTE söt flicka! Mamman kunde inte hålla henne nära sej så hon höll barnet alltdi på armlängds avstånd!!!! Bara när jag hörde det började jag gråta!!! Sen så känner ju småbarn på sej om något är fel så lilla flickan undvek mammans ögon!!! Gud så hemskt det såg ut... Blir tårögd igen...
Stackars barn... Slutade kolla efter 5 minuter... Hoppas allt löste sig!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0