Hittade en lista hos Malin...

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? – Min dotter, många gånger ♥

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? – Var ute på promenad

3. Vad gjorde du för 30 min sen? – Gav Isabell kvällsgröt

4. Vad hände dig 1993? – Minns inte...

6. Tre ord varför du sist spydde? – mådde så illa ;)

7. Vilken färg är din hårborste? – Svart, guld

8. Vad köpte du sist? – En duschkräm som doftar såååå gott!

9. Vad fick du senast i present? – En blomma av min man :)

10. Vilken färg är din dörr? -  Brun

11. Var förvarar du dina pengar? – I banken

12. Hur var vädret igår? – Soligt :)

13. Vart kramades du sist? – Nyss i hallen

14. Vad ser du fram emot? – Semestern

15. Vad är 15? – Ålder var det första jag kom och tänka på...

16. Vilken skostorlek har du? – 38/39

17. Vill du klippa dig? – Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

18. Är du över 25? – jepsi...host!

19. Pratar du mycket? – Jag?? Nääää ;)

20. Kollar du på O.C.? – Gjorde det när den gick på tv..

21. Har ditt namn ett ”x” i det? – Nej

22. Känner du någon som heter Steve? –  Nej, men jag känner en som är tillsammans med en :)

23. Hittar du på egna ord? – Ja, och namn :) Jag och Micke sysslar ofta med det...

25. Är du en typiskt svartsjuk person? – Nepp.

26. Vad har du för mobil? – Nokia något... :)

27. Vem ringde dig sist? – Ida

28. Biter du på naglarna? – Japp, nu har jag också så jäkla ont...

29. Har du lockigt hår? –  Nej.

30. Vilken konsert ska du på härnäst? – Tänkte just att jag skulle kolla på NRJ och Rix hemsida om dom har nån sommarkonsert vi kan åka och kolla...

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? – Tänker jag inte skriva här.

32. Hur många gånger har du svurit idag?
– Några.

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? – Älsklingsbäbis, finaste, du är så underbart söt, älskar dej.

34. Har du sett filmen ‘Donnie Darko’? – Nej

35. Ska du jobba imorgon? – Nej

36. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – Micke. Igår innan vi la oss för att sova.

37. Vad borde du göra nu? – Äta

38. Har du något smeknamn? – Japp. Minttu

39. Sover du mycket? – Japp. Mer än Isabell

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Wallander- Läckan och skytten

41. Vad ska du göra på lördag? – Gå på middag till några vänner, putsa på nya bilen

42. När var du ute sist? - Anskus möhippa i April. Sååå himla kul :)

43. Har du gråtit idag? – Nej.

44. Är du en glad person? – Ja, oftast iallfall.

45. Har du roligt nu? – rättså...

46. Vad äter du helst? – Mat :) Vanlig husman.

47. Vem var du med sist? – Var? Sex? Micke såklart :)

48. Vad heter din mamma? – Catriina

49. Vad är hela ditt namn? – Maria Christina

50. Tycker du om någon just nu? - Ja :) Älskar.


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Jo, glömde ju! Golvet är en matta, men ser så riktigt ut! Blev så nöjd! =)

2010-05-23 @ 20:15:35
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0