HEEEEEJ IGEN!!!!!!

Hejsan!

Igår kom vi hem från Finland, men vi är alla tre förkylda och slitna så jag orkade inte skriva något. Jag kollade statistiken och såg att många varit och kollat igår. Förlåt mej att jag inte skrev något :D

Jo, resan gick jätte bra! Det var så kul, men som vanligt var det underbart att komma hem. Sepcielt när vi varit borta i 2 veckor med Isabell. Undra hur vi ska orka/klara av att vara borta nästan 1 månad i sommar!?!?!?!? 

Här är lite av det vi hann göra:

• Var på modefotografering med Isabell
• Sov över hos Sussi och Paul
• Var och åt middag med Petra
• Var på ett bröllop ♥
• Fixa i mammas trädgård
• Var i Karis och sov 2 nätter

Och mycket mer... Så trist hade vi inte direkt :)
Lägger upp bilder när jag hinner och orkar...

Såhär ser våran sommarplan ut ungefär:

Sommaren 2010

25/6: Mickes semester börjar!

5/7: Jag och Isabell flyger till Uleåborg. 

11/7: Tar vi tåget till Helsingfors

22/7: kommer Micke till Helsingfors
(Hur ska det gå att vara ifrån varandra så länge????)

24/7: firar vi Isabell 1 år!

24/7: åker vi till Mickes pappa på eftermiddagen

27/7: åker vi till Sussis och Pauls stuga

29/7: åker vi till Karis

30/7: Firar vi Kent 50 år!

1/8: Åker vi hem med båten från Åbo...

9/8: Börjar jag jobba och Micke blir hemma med Isabell

Detta är på ett ungefär...

Var föresten idag och hämtade ut mitt nya körkort. Ja, jag har ju bara varit gift och hetat Samuelsson sen november 2009 ;) Bättre sent än aldrig...!

Nån som vill ha tomatplantor??? Jag har vanliga röda, körsbärstomater gula och röda och ärtor. Dessa har jag MASSOR av så det är bara att höra av sej....

Nu ska jag busa med Isabell. Hon är rastlös när hon fick i sej lite Alvedon.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tråkigt att ni är sjuka, jag har legat nästan två veckor också dunderförkyld.

Jag tar gärna tomater, det är så gott man jag har inte hunnit sätta själv, mycket nu...

2010-05-19 @ 16:37:37
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0