Nya träningsbyxor!

Hejsan!

Dagens mat:

Frukost: Rågbröd, leverpastej och gurka + mjölk
Lunch: Nutrilett kakka *
Middag: Tonfisksallad
Kvällsmål: Vet ej ännu... Något lätt.

(*Tänker inte börja äta nutrilett varje dag för att bli ännu lättare, utan testar det som ett sätt att bli av med sötsuget. För som ni märker är jag sockerberoende och MÅSTE varje dag ha socker. Känns jobbigt, men så är det. Köpte igår från mataffären ett paket med två kakor. Skit goda och jag har inte varit alls godisugen efter den. Rätt mycket och mättande saker!)

Vi åkte idag till Skärholmens centrum för att köpa nya vårskor till mej, men kunde inte bestämma mej så jag köper dom nästa vecka. Har nån tvättat sina Conversskor i tvättmaskinen? Vad hände? Ska nog testa det...

Micke köpte två par träninsbyxor istället :)



Först ett par tighta JÄTTE sköna byxor.
Från Adidas 299kr.
(Måste vara skönt att spinna i!!??)





Sen ett par i lösare modell.
Från Adidas 349kr.

Nu längtar jag till gymmet! Imorgon om jag hinner eller senast på måndag ska jag dit! Jag har inte tränat på länge för att Isabell blivit så mammig, men nu börjar det släppa och om hon blir ledsen så får hon vara lite ledsen! Jag behöver träna och få lite egentid!!!

Lite bilder på min lilla älskling ♥







Var jätte fint väder idag med massa solsken :)

Nu ska vi se film!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0