Melodifestival för dom som är intresserade......

Go kväll!

Idag har det varit en underbar dag! Massa sol och söta Delrois kalas! 4 år... tiden går så fort!!! Sen köpte micke en ny tv till vårat sovrum :) Vi hade min gamla tv i lilla lägenheten, men så tyckte jag att vi inte skulle ha tv i sovrummet!?!?!?! Så jag gav min tv till pappas ex. Men nu har både jag och micke saknat tv:n sen dess... Så idag köpte vi en ny. En Samsung.



Ska ligga i morgon på morgonen och kolla på tv i sängen med mina två älsklingar. Lyxigt ju :)

Dagens mat:

Frukost: Havregrynsgröt, kanel och mini-mjölk
Lunch: Köttbullar och sallad
Fika på kalaset: Två koppar kaffe och ett choklad kex
Mellanmål: Stort äpple
Middag: Färsspett med sallad + lite päron cider. 



Himla god middag. Har ni inte testat Felix grill-/Kebabsås så tycker jag ni ska göra det :)




Igår såg vi filmen 



Den var rolig. Både jag och micke skrattade högt ibland :) Men jag hade nog inte velat vara där...
Idag ska vi se Wallander: Dödsängeln. Hoppas den är bra :)

  

Är så himla sugen på något gott........

Nu ska vi se på film!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0