Inte vår natt...

Godmorgon!

Isabell var jätte trött igår kväll. Under dagen hade hon lite feber. Tror det är tänderna för hon är inte förkyld eller så... Men så la jag henne redan 19.15. Vilket resulterade i att hon vakna vid 00.20 och ställde sej upp i sängen. Suck säger jag bara. Såfort jag la henne ner ställde hon sej upp. Jag orkade inte börja med nån 5 min metod mitt i natten så tog henne till vår säng där hon somna efter några minuter. Men usch vad less jag blev. Har ju gått så bra nu... Micke hämta kuddarna från vardagsrummet och la runt vår säng OM hon skulle ramal ner.
Ikväll får hon lägga sej senare och OM hon vaknar så får hon stå där och vara arg. Vill inte ha henne ivår säng för hon kan ramla ner.

Försökte ge henne välling, men icke. Så det blev gröt som hon åt med god aptit :)
Imorse när jag tog tempen på henne hade hon 37,8.

Idag är det långpromenad och storhandla som gäller. 

Vi har börjat planera vår semester. Som den ser ut nu i stora drag (Detta är bara en skiss!!!):

7-9/7 Nån av dessa dagar flyger jag och Isabell till Uleåborg, Finland. 
16/7 Tåget till Helsingfors
23/7 Micke kommer till Finland
30/7 Hem igen
9/8 Börja jobba...


Ha en bra dag!

Kram
 


Kommentarer
Postat av: Malin

det kanske var nåt särskilt inatt för Elias sov också dåligt.. först i vår säng efter över en timme somnade han och sov 4h i sträck... kan ju tala om att jag e helt slutkörd idag! höll på i över en timme o nattade honom igår.. började också vid 19.. han somnade 20.30!!!!!!

fick för mig att göra lingonsylt vid 23 trots att jag var trött som ett as.. elias sov gott då, vid 00 gick vi upp o tog med Elias o då vaknade han såklart och vääägrade somna om!:(

sen när han väl somnade vaknade han efter 1h och var helt hysteriskt ledsen.. och somnade om och så samma visa igen :(



men men alla nätter kan väl inte vara bra gissar jag!



mysigt med semesterplanerande!

kraaaamar

2010-03-16 @ 09:20:07
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0