Godmorgon!

Hej!

Vilken härlig start på veckan! Sol :) Känns som om våren äntligen är påväg!?!? Då kan man ju inte vara annat än glad... Börjar längta till sommarn. Glass och bad. Förra sommarn gick mej helt förbi känns det som. Ja, vi fick ju vår väntade Isabell ♥

Här är Isabell 1 dag gammal. Man ser på mickes kroppsspårk hur nervös han är :) Men det släppte snabbt och nu håller han i Isabell som om han inte gjort något annat nånsin!   Min älsklingar.

(Här sitter Micke med Isabell i famnen på BB. Hon är 1 dag gammal och suger på tummen. Se hur micke ser stel ut. Han var skräckslagen! Min sötnos. Som tur gick det snabbt över och nu är han med Isabell som om han aldrig gjort något annat!)
 
En favoritsyssla på sommarn är också att sitta på terasser. Dricka nån god läsk och prata strunt i bra sällskap. Min absoluta favoritterass hittar du i Helsingfors, Brunnsparken. Cafeet heter Karuselli. Det är ett jätte populärt ställe på sommaren vid havet. Där kommer ni hitta mej i sommar :D  

Kram

Maria


Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

terasser älskar jag med, vi har ju en alldeles egen....där bor vi på sommaren och nu är det målat och fint där så nu är det underbaart. längtar till sommaren så jag kan dö....men nu lyser solen så det finns hopp....

2010-03-08 @ 12:31:01
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0