Stranden

Hejsan!

Idag har vi gjort massa kul :)

Först var jag och Isabell på stranden i morse med Ida och hennes två barn Lia och Anton. Första gången Isabell var på en strand och hon älskade att plaska med fötterna :)
På stranden låg två fullisar. Så när dom gick därifrån så ser jag att dom satte sej i bilen och körde iväg!!! Bad lapplisorna som var på plats att ringa polisen.

Här är lite bilder...



Klänning på stranden... Vad tänkte jag på??? Eller kanske ska fråga vad tänkte jag med??? På måndag ska jag till Polarna och pyret och skaffa solkläder. Och solkräm! Och ny bikini åt mej, dock inte från polarn ;)
Nu fick vi låna solkräm av Ida som tur!



Lia och Anton



Sötisen satt i skuggan för det mesta fast det inte var så himla varmt idag som tur.



Isabell klättrar över mina ben...
(I bakrunden kan ni se dom två fullisarna jag nämnde tidigare)

Micke och Kent var och spela tennis. Oftast pratar dom bara om det, men nu kom dom iväg ;)

Så på eftermiddagen gick jag, Micke, Isabell och Kent ner på stan. Till Maren. Där matade vi ankorna och måsarn... Var några jätte söta små ankungar där också :) Isabell tittade på ankorna, men jag tror jag gillar att mata ankorna mera... Isabell åt ju upp brödet hon skulle kasta!

Sen tog vi en fika på en grill i närheten precis vi vattnet. Mysigt.
Efter det gick vi och hämta Siv från jobbet. Och gick hem. Blev en långpromenad alltså.

Imorgon är det nationaldag och vi ska fixa vår balkong och käka god mat :)

Nu ska jag väcka gubben min som ligger och sover i soffan.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0