Objektiv...

Hej!

Idag började vi dagen med att gå till Ida. Vi var ute med barnen som lekte. Efter det gick vi hem och åt tonfisksallad. Efter det åkte vi till kungenskurva. Kent köpte en systemkamera som jag har. Canon eos 450D. Och vanliga objektivet plus ett till objektiv 75-300. Oj vilken zoom!!! VILL OCKSÅ HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen shoppade vi lite fina kläder till Isabell ♥

H&M



Lindex







Nattdräckt till ISabell och en docka!!! Kul! Får önska till henne en större docka när hon ska ha kalas snart i Finland.





Söta trosor va :) Räcker inte med två par när det är varmt ute och man ska ha kjol :) Och utan trosor kan ju inte en fin flicka gå :D

Nu ska jag ringa min guddotter Ronja som kommit hem från sin semeter!!

Sen blir det film!


Kommentarer
Postat av: Malin

jag måste säga att jag är nyfiken, Maria varför säger du nattdräckt? aldrig hört nån säga så förrut :D

Jag säger pyjamas eller nattlinne :D:D

kraaam o va fina kläder du köpt!!!

2010-06-28 @ 01:09:33
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Maria

Hehehe det heter så på finska. När man översätter direkt :)

2010-06-28 @ 08:19:01
URL: http://isabellsmam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0