Helt galet!!!

Ja, detta!!!

http://www.blocket.se/alvsborg/Servis___Arabia___Teema___Jellybean___Mumin_27696898.htm?ca=11&w=3

11 muminmuggar för 800kr???? 6 av dom är av äldre modellen. Dessa muggar är värda flera tusen... Har försökt mailat personen flera gånger, men får inget svar :( Har han kvar dom tar jag tåget imorgon!!!  Men tror inte det för det är en gammal annons! Måste börja kolla oftare på blocket efter muminmuggar. Där säljs dom billigast. Tradera är oftast rätt dyrt och Huuto.net är GALET dyrt!

Ni som kan finska kan ju kolla upp denna artikel... Lite kul tycker jag :)

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1474007

Måste låsa in min samling...

Som ni säkert vet ÄLSKAR jag mumin. Har dock kommit fram till att om jag ska ha alla muminmuggar kommer det bli dyrt... :/

Idag var vi hemma hos Emil och Sunniva. Det var kul som vanligt :) Emil och Isabell plaskade med vatten på gården. Ja dom tyckte det var kul i ca 5 minuter. Sen såg man bara två rumpor försvinna i horisonten :)

Har tänkt på en sak... Hur komemr det sej att när man nån gång råkar få lite mera pengar i lön så komemr det hundra räkningar till? Så är det ALLTID för mej nämligen!!! Som tur har jag mitt sparkonto som jag kan ta semesterpengar från..

Micke köpte en "Sack n seat" till Isabell. Vi åker ju till pappa snart och där har vi ingen matstol till ISabell. Denna blir perfekt. Ska få hänga med i skötväskan jämt. Tar lite plats.. 

 

Nu ska jag äta lite kvällsmål och läsa bok :)
Föresten! Har kommit på att jag måste införskaffa en läslampa. Heter det så? Sån man sätter på pannan så det lyser upp texten.. För jag vill ligga i sängen och läsa, men Isabell vaknar efter 5 minuter om jag har min nattlampa tänd...

Kram


Kommentarer
Postat av: lizaloop

Hej!! Muminmuggarna är inte mina, de tillhörde ett par vänner till mig... Jag var "taskig" nog att anmäla dom till tv-programmet Lyxfällan och de tog sig med, så de var tvugna att sälja allihopa....de traderades ut då...

Men jag håller med, de är jättefina, å det blir gott kaffe ur dom också ;)



Ha en trevlig midsommar!!



Lizaloop

2010-06-24 @ 21:48:05
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0