Födelsedagen närmar sej ;)

Hej och hå!

Minigolfen gick ju sådär... Var kass i början, men efter 8:de banan näde det och jag blev mästare ;)
Så nu måste vi göra det flera gånger så jag övar mej...

Jag fyller år i oktober, men när födelsedagen närmar sej och micke frågar vad jag önskar mej så vet jag aldrig...
Så nu vet jag! Och har berättat till micke att detta vill jag ha!



Jag har ibland så ont i min rygg och nacke så jag tror detta blir perfekt :)

Visste ni att Isabell var beräknad att komma idag fast för 1 år sedan!!! Den 22 juni.

Tiden går så fort. Världens finaste dotter ♥ Idag har hon låtit som en bil hela dagen :)

Nu ska jag hoppa i duschen!

P.s. Resan till Uleåborg närmar sej!!! D.s.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint du gjort i bloggen! Tack för din kommentar, känns på något sätt lite lättare när jag inte är ensam om att vara själv på kvällarna. Ha det bra och så får vi försöka styra upp en promenad nästa vecka. Kram

2010-06-22 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0