Egen tid...

Hej!

Gud så min mage växt :/ Jag är ju bara i början och den är redan tydlig! Jag kan inte dra in den heller :( Folk tror säkert jag är i vecka 30! Ska sätta in en bild. Värst är det nog ändå på kvällen. Känner mej som en ballong som ska spricka när som...

Igår efter att Micke lagt Isabell tog jag bilen till Coop. Lyxigt att får lyssna högt på musik och sjunga och bara vara. Inte behöva bry sej om nån annan... Få gå i affären i lugn och ro och handla för sej själv. Måste göra det oftare för det var kanon :D

Nu har jag en dotter som hänger i min tröja och skriker.... Nu kanske ni fattar varför jag inte sitter här så ofta!?!?!?

Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Malin

ser framemot att få se magbild!! tror INTE du ser ut o va i vecka 30 redan :D

man upplever sig oooofta som så mycket större än vad man eg är!:)))

jag såg ju större ut med elvin, MEN mitt sf mått var mindre än med Elias.. :D

2010-06-09 @ 12:00:17
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0