Blinkande skor!

Hej!

Var nere på stan idag och shoppade lite med ISabell.
Hon är så snäll. Hon skrattar och charmar dom flesta :)

Isabell fick nya skor. Dom blinkar :D Hon ÄLSKAR dom!!!
Personalen i butiken älskar henne ;)



Jag köpte en klänning till mej. Från H&M. Endast 99:-. Ska nog köpa en till svart eller vit. 



Micke köpte Solskydds spray åt Isabell. SFP 50.
Vet inte om det är så stor skillnad på 30 och 50 för på båda stog det att det var till barn, men tog 50.



Den har fått bäst i test många år så det är klart min prinsessa ska ha det bästa ♥ 

Mickes semester började idag!!! JIPPIIIIII!!!
Det firade vi med grillat och massa gott till.
Nu kommer han inte jobba förens i januari nästa gång. Och då på en ny arbetsplats :)



♥♥♥

Minna, en gammal arbetskompis från finland hade sett min vädjan till mina FB vänner om muminmuggar och mmsa en bild på en gammal muminmugg. Jag köpte den för 50€ av henne! Vilket fynd!!!!
Den heter "Dark blue/Tumman sininen" Ska hämta den i sommar.

Och så har jag bokat en till muminmugg av en tjej i finland. Hon ska skicka den till min mamma. Även den kostar 50€. Snart har jag alla ;) Hehehe in my dreams...

Dessa har jag nu. 15 av dom 29 finns inte i affärerna mera.



Sen har jag 6 dubletter som vi dricker ur dagligen..

Här är alla muggar som någonsin kommit i den serien från Arabia.

Nu ska jag äta kvällsmål...



Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Alde har oxå den solsprayen, den är bra =)

2010-06-24 @ 23:27:00
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Malin

ooh har han fått nytt jobb?? i jan alltså?!:D va kuul!!!

hoppas ni får en kanonhärlig midsommarafton!

Kraaam!

2010-06-25 @ 09:29:33
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0