ÄLSKAR min kamera!

Jag tycker så mycket om min systemkamera, men känner att jag inte har det jag behöver för att kunna använda den fullt ut ;)

Här är en liten lista vad jag skulle vilja inhandla...

* Olika objektiv - Macro (När man fotar mycket nära något)- Teleskop objektiv (När man vill zooma långt bort).
* Extern blixt. Som går att vinkla.
* Stativ
* UV-filter
* Motljusskydd
* Bakrundspapper+bakrundsstativ.  
* Fotoböcker
* fotokurser 

Finns säkert mera jag skulle vilja ha men kommer inte på något mera nu... 

Min favorit fotograf för tillfället är Bingo Rimér

Hittade en liten fotoskola...

Här tipsar han om några knep för att bli bra fotograf. Eller mästerfotograf som han själv säger... 

                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0