Oulu imorgon!!!

Hej!

Imorgon reser vi :D Vad jag längtat och imorgon gäller det!!! Vi tänkte ta tåget till arlanda. Går rätt smärtfritt och kostar bara 100kr, men vill ju kunna prata med min älskling samtidigt så han får köra oss :) Flyget åker 15.30 till helsingfors. Där byter vi flyg och är i Uleåborg 20.00.

Idag har Kent hjälpt oss med diskmaskinen! Sååå himla snällt. Han är elektriker så han kan ju allt med kablar och annat. Vi har testkört den och det blev jätte fina bestik! Skönt att inte behöva diska mera för hand.

Jag kände pyret i magen första gången!! Underbara lilla söta sak ♥
Vi längtar efter dej!

Har packat min och isabells väska redan. Bara nesesärerna vi ska packa imorgon. Tänkte ta blöjor med, men känns dumt att släpa med en väska blöjor när man kan köpa framme.

Isabell vakna vid 7.15 (!!!) sov på dagen mellan 11-13 och så la hon sej lite innan 20! Hoppas hon sover bättre i natt. Tror det. Nu ska vi ju resa, men hoppas kunna behålla bra sovrutiner. Annars är det ju bara att börja om när vi kommer hem. Vill att hon ska sova mindre på dagarna och mera på nätterna... 2 timmar är väl helt bra på dagen? Hon höll på att somna i bilen, men jag sjöng så högt och fint att hon inte fick sömn ;)

    

Finlayson har så fina mumintextiler ♥


Kommentarer
Postat av: Sunniva

Hoppas ni får en underbar resa! Vi får ses så fort ni är hemma igen :) Kram och trevlig sommar

2010-07-04 @ 23:22:36
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0