Hemma igen!

Hej alla!

Nu är vi hemma. Jag älskar att resa och längtar alltid till nästa gång, men som gamla ordspråket lyder: "Borta bra, men hemma bäst!" :)

Vi skulle kommit hem i tisdags. Men... När vi kom till flygplatsen sa damen i disken att resebolaget inte meddelat jag ska ha ett knäbarn med mej!!! På flyget fanns tre flytvästar och 3 småbarn så vi fick snällt vänta till onsdag. Jag ska imorgon ringa resebolaget och berättad vad jag tycker och tänker om dom!!!!!! Ska begära plåster på såren!!!

Men resan var rolig! Vi har badat, (ISabell ÄSLKAR att bada) grillat, träffat massa släktingar, ätit kulglass, ätit massa annan god mat, bastat, shoppat, och massa annat :) Var så kul att träffa pappa och hans familj igen.
Men nästa sommar ska micke med. Saknade honom massor...

Mamma hade sett ett stativ i en affär på rea. Hon smsa mej och beskrev det och frågade om hon skulle köpa det till mej. Snäll mamma va!!!! Köpte det för under halva priset!! (Riktiga priset 89 € ! )
Jeee! längtar tills vi åker dit och jag får det. Ska direkt testa. Gillar reapriser ;)

Tror min granne har blivit lite galen...



Imorogn åker micke och sin bror till trollhättan på Saabträff. Som dom har pratat om det i ett halft år :D
Så jag och Isabell är hemma ensamma tills söndag. Ska till ikea och Plantagen. Och så ska vi såklart bada :)

Jo och så har vi börjat leta hem på annan ort... Spelar ingen roll hur fint man bor om människorna runt om kring är galna...!!! I vår stad skjuts det helvilt, våldtags och förstörs.. Nej nu har jag fått nog!

Idag har vi badat, lite onödigt varmt i vattnet!!! Bakat morotskaka till min älskling, fikat på cafe vid stranden och varit hemma. Ida och bustrollen var och hälsa på också!

Så måste jag ju berätta att jag känner pyret i magen dagligen. Så himla mysigt. Mår jätte bra också! *Knackar i trä* Kanske en pojke denna gång???

Nu ska jag mysa med min man innan vi ska sova.

Lite bilder från ikväll ♥

 





♥ Finast i världen ♥


Kommentarer
Postat av: Sunniva

Åh välkomna hem!! Vi kanske kan åka och bada någon dag om du har tid? Emil saknar nog sin kompis Isabell :) Och jag saknar dig såklart, var länge sen nu!

2010-07-15 @ 21:25:41
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/
Postat av: Emma

välkomna hem...

Kan med gott samvete rekommendera Mariefred som en bra ort att flytta till..

Här springer barn från 4 års åldern runt utan att föräldrarna behöver kolla dom hela tiden..

En riktig bra by att låta barnen växa upp i..

Vi bor nu i Graflunds lägenheter.

Men jag vet ju inte om ni vill hyra eller köpa.



hoppas att dina exem har blivit bättre nu när de är något svalare och regnar..



Ha de bra!

2010-07-17 @ 20:59:27
URL: http://spangsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0