Dan före dan...

Go kväll!

Oj vilken stressig dag! Och ändå hann jag inte bygga pepparkakshuset :/

Har så ont i magen... Kan inte placera det onda riktigt vart... Hade det efter förlossningen, men så gick det bort,men nu har det kommit tillbaks :( Och mina flytningar luktar apa! (Ursäkta infon!) Nån som haft samma problem? Borde kanska ringa min barnmorska...

Lite foton...





Syskonkärlek ♥

Vi var en sväng till Södertälje idag. Var kul fast det var massa människor!
Barnen var jätte snälla hela tiden :)

Brukar köpa en julklapp till mej själv varje jul :)) I år blev det nya vinterkängor från Scorett. Jätte sköna och snygga såklart!!







Stella önskar alla en riktigt GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh, hon är ju så underbar lilla Stella, och vilket fint namn!



Önskar er en fin jul!



kram

2010-12-24 @ 08:42:22
URL: http://fyffy.blogg.se/
Postat av: Ida

Guuud vilken fin stickad dress hon har på sista kortet! Var har du köpt den? Vill ha till min lillfis =)

2010-12-24 @ 22:23:22
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0