Min skatt

Hej!

Kollade termometern ute och den visar -21! Herregud vad kallt! Har varit inne hela dagen idag. En dag går bra, men imorgon måste vi komma ut. Vi ska bland annat till Plantagen och köpe en gran och lite julblommor. Hoppas det finns kvar nån åt oss!!! Förra julen lovad jag mej själv att vara ute i tid, men det blidde ju inte riktig så nu... Nånstans finns det nog en fin gran kvar åt oss :)

Efter duschen idag så kom jag på att min ansiktskräm är slut. Så kom Micke upp till övervåningen med Isabell och jag berättade att min kräm är slut. Så kom tårarna. Hahahah kände mej så töntig efteråt, men jag kan inte förhindra det! Så Micke tröstade mej med att vi imorgon ska köpa en ansiktskräm till mej och lite smink :) Hittar inte min sminkpåse!! Har letat igenom hela huset, men hittar den inte. Då förstår ni säkert hur mycket jag har sminkat mej de senaste 9 månaderna ;) Har maskara,rouge och läppglans i toaskåpet, men hade velat haft mera av mitt smink... Hoppas jag hittar den! Jätte fin marimekkopåse jag gillar... :(

Nu har Micke fixat nånting på datorn så nu har jag fått in bilderna. Äntligen!!!

Här är det lite bilder på min fina skatt ♥



Några timmar gammal ♥



Här har vi fått komma till BB.





Isabell kommer springandes på morgonen när hon vaknar och ska hälsa på sin lillasyster :)



Isabell kallar lillasyster för Mimi. Mii-mi. Kanske hon ska heta Mimmi ;)



Nattdräckten är i storlek 56! Får se hur många veckor den passar :) Som tur går det att vika upp i armar och ben.





Fin bild jag tog med systemkameran.



Isabell går ofta fram till lillasyster och säger "Aaaaa... " och så lutar hon sin panna mot lillasysterspanna ♥



♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Naw så söt! O Hon är lik sin storasyster :)

Gud så gosigt, njuuuut! Kramar

2010-12-22 @ 20:50:56
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Sunniva

Vilken liten sötnos ni fått alltså, kul att få se bilder. Hon är så lik Isabell, fast ändå egen. Ååh jag längtar efter min lilla <3

Och vad glad jag blev av att läsa om din förlossning, du var verkligen värd en bra förlossning!! Hoppas min blir lika bra...jag är så rädd...men ska få gå på Aurora-samtal på Huddinge, så jag hoppas få föda där också.

Dom verkar ju vara väldigt bra :)

Kram kram

2010-12-22 @ 20:52:32
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/
Postat av: Katja

Vad fin hon är!!!!!! Vad glad jag är för eran skull! och Mimmi är ett fint namn.... ;D

2010-12-22 @ 20:57:12
Postat av: Ellinor

Åh så fin hon är, ljuvlig! Massor med grattis till er! kram

2010-12-22 @ 21:06:01
URL: http://fyffy.blogg.se/
Postat av: Malin

tycker också att de är LIKA men ändå inte!:)

Var Isabell sådär mörkhårig när hon föddes??



Mimmi var ju ursött och inte särskilt vanligt ju!!!:)))

kraam

2010-12-22 @ 23:22:28
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Ida

ååh vad söt hon är gumman!! Jag är precis likadan som dig, jag gråter för minsta lilla. Varje dag. Blir så less på mig själv! Haha =)

2010-12-23 @ 10:38:01
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Minna

Kauniin lapsen olette tehneet! Ja niin on isosisko ylpeä pikkusiskosta. Paljon haleja koko perheelle!

2010-12-23 @ 12:08:17
Postat av: Emma Viklund

Men GRATTIS, vad mysigt :) Så söta bilder på två prinsessor! Roligt med syskonkort, så roligt att höra hur storesyskonet reagerar på bebis :)



Hoppas allt är bra med er!

2010-12-23 @ 14:34:01
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0