KS Huddinge

Hej!

Som ni säkert läste så mådde jag inte alls bra i söndags (Eller lördags för den delen heller). På måndag fick jag havandeskapsförgiftning bekräftat och blev inlaggd. IGEN! Denna gång ska jag inte "förvänta mej att jag får åka hem innan bäbis är ute" utan dom vill hålla kvar mej här. Dock skulle jag få min bäbis innan jul ♥ Puh! Har gråtit en del, men mår för tillfället bättre/stabilare ;)

Ni kan sluta tjata om NÄR eller OM dom ska sätta igång mej för det vet jag inget om. Är nu i vecka 37 (36+0) så innan nästa tisdag tror jag inget kommer hända. Har igår och idag haft små fjuttiga (rätt regelbundna) sammadragningar som gått upp till 40-45 på CTG:n, men det räknas ju knappt som något. Frågade om dom kan hjälpa mej lite på traven, men det kunde dom inte... Nehepp sa jag...

Var nyss på ultra och fick se min lilla älskling ♥ Hon ligger jätte fint på högsta kurvan och är +23,9%. Flöder i navelsträngen var perfek och hon mår toppen.

Jobbigaste saker för tillfället är min längtan efter Isabell :( Igår kväll och imorse hade hon gått runt hemma och ropat efter "Mamma" och letat efter mej :( Micke och hon var här idag på dagen om lämna saker och jag började gråta när dom gick. Om alla värden är stabila imorgon ska jag fråga om jag inte kan får åka hem. Jag ska loooova att ligga blixtstilla på soffan.

Nu ska jag lägga mej och vila.

Bt nu: 150/110.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Hahah ja men visst är det så. Jag har en känsla av att det är för att man inte längre måste eller borde göra det så sent på kvällen, och då kommer man på massa saker ;D Vet tyvärr inte vart man kan köpa sängmobilen, men den kommer från Mamas & Papas, engelskt märke - googla :D Kramar

2010-12-07 @ 17:20:16
URL: http://madeleines.se
Postat av: Annica Lundgren

Skönt att det går åt rätt håll , men hur det än är så är du och barnet viktiast. Jag skall inte tjata omochnär...jag lovar....haha....men jag förstår dig men du får också förstå att vi vill ditt bästa och då är det lätt att det låter som tjat....du måste meddela när det är på g .... lova....kramar annica

2010-12-07 @ 17:25:36
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com
Postat av: Ammi

Ojojoj, stackars dig :( Men bra att den lilla mår bra, kämpa på ännu en liten stund så har ni henne i famnen snart <3

Många kramar!

2010-12-07 @ 20:09:23
Postat av: Sunniva

Oj kära du, vilken pärs! Förstår att det måste vara fruktansvärt jobbigt, men det är ju bra att dom har koll på dig så det inte händer något som skadar dig och barnet...och även om det inte känns så, så dröjer det ju inte länge innan er lilla flicka är ute och du kan bli bättre igen.

Jag ska tänka massor på dig, hoppas SÅ att allt kommer gå bra!!!!!!

Jättestor kram från oss!

2010-12-07 @ 20:41:15
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin

helvete vilket högt tryck du har gumman!!!

jag gissar på att du blir igångsatt så fort du är i v37+0!!

KRAMAR o jag tänker på dig!!!

2010-12-07 @ 21:02:50
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Tänker på dig!! Hoppas allt kommer gå bra och att ni får det så bra som möjligt när väl bebis kommer.



Kramar från oss!

2010-12-07 @ 21:12:42
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0