Home sweet home

Hej!!

Idag fick jag komma hem. Träffade läkarn som vanligt vid 09.30 och fick glada beskedet om att mina värden förtillfället ligger stabilt och att dom gjort så nu i två dagar. Alltså fick jag gå hem om jag lovad att ta det lugnt. Ska tillbaks på lördag morgon och lämna urinprov och blodprov. Är värdena sämre får jag läggas in igen annars får jag gå hem igen för 2 dagar och sen tillbaks på kontroll måndag osv osv... På tisdag är jag ju i vecka 37+0 så efter det ska jag börja tjat lite om igångsättning OM jag ligger inne då. Får jag vara hemma har jag inte så bråttom att få ut henne :) Vem vet, kanske jag går över tiden!!??!!??

Låg idag i soffan och skrev adresser på kyvärten till julkorten. Vad tänkte jag när jag bara beställde 20 julkort???
Arg jag blev på mej själv! Tror inte jag hinner beställa nya och få fram dom innan jul... Äsch ska tänka på det till nästa jul :) Orkar inte tänka på det mera nu :)

Har packat upp väskan Micke packade till mej när jag låg på sjukhuset. Har plockat fram lite saker som jag vill ha med. Bäbiskläder och nesesär mm. Ska packa resten imorgon. Vill ha med den på lördag så Micke inte behöver packa den igen själv om jag skulle behöva ligga kvar på lördag. Och så vill jag ju ha med helt rätt saker ;)

Ska dock ta det jäääääääääätttte lugnt så jag får stanna hemma :))

Var förbi jobbet och tömde skrivbordet och sa hej till arbetskompisarna. Skrev på lite papper med chefen om sjukskrivning mm. Känns konstigt att inte jobba mera... Kommer vara hemma till april 2012 tror jag. Om Micke vill jobba så är jag hemma till 2012 augusti... Men tror nog han kommer vilja vara pappaledig igen några månader iallafall :)

Nu ska jag kramas lite med min man ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0