Halsbränna...

Go kväll!

Vilken lugn dag vi haft idag... Inte gjort så mycket alls. Har packat väskan för imorgon OM dom skulle vilja hålla mej kvar. Hoppas verkligen inte det. OM jag får åka hem ska vi svänga förbi mickes bror. Hans sambo Frida fyllde år i veckan så det är lite kalas där. Sen direkt hem och vila.

Micke har städat på framsidan som är full med gamla garderober. Han har slagit dom i bitar och sågat till små delar så vi får iväg dom härifrån. Inte kul med tomten full med skräp... Men snart är den tom igen :)

Har börjat packa BB-väskan också. Vill ha den färdigpackat innan vi åker imorgon.

Jag har haft problem med min mage sedan igår kväll. Min avföring är helt vatten! Ursäkta infon ;) Tycker inte jag har ätit något konstigt... Hoppas det går över snart.

Nu ska jag ta Panodil, slå in lite julklappar och sen lägga mej. Är himla trött fast jag inget gjort.



Mina två kärlekar ♥




Kommentarer
Postat av: Malin

hm det kanske är på g? vissa blir ju jättelösa i magen straxt innan???

Jag håller en fet tumme för det!!!:)))

och för att du ska få åka hem idag!

kraam

2010-12-11 @ 08:46:47
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Emma

håller tummarna för att allt ser bra ut och att du får åka hem... lös avföring i slutet av graviditeten kan betyda att förlossningen är på gång. men behöver inte vara så för dig.. men de är vanligt..

2010-12-11 @ 12:46:49
URL: http://spangsan.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas verkligen att du får vara hemma, håller tummarna för att värderna är ok!!



Lycka till med allt nu, inte långt kvar!

2010-12-11 @ 19:53:08
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0