En sväng på stan...

Hej!

Idag har vi haft en skön dag. Isabell har varit relativt glad (Tack gud!) och busat massor :) Rätt så skönt att hon är jätte pappig nuförtiden ;)

Vi hade lite grejer att fixa på stan så jag passade faktiskt på att shoppa lite :)

Hade en -30% kupong till Kappahl så där hittade jag denna superfina klänning till min prinsessa ♥





Betalade 125:- (179:-)

Sen hade jag en rabattkupong på Lindex. -25% på ett helt köp!



3 bodyn för priset av 2
2 pack strumpor till priset av 1= 8 par strumpor! (Kampanj dom hade endast idag) 
och sen två par strumpor till Isabell. (Endast ena paret på bild för det andra paret skulle hon GENAST ha på sej :))
- 25% = 223,50:- (457:-)

Så jag var jätte nöjd när vi åkte hem :)



Usch vad hemsk bild, men jag bjuder på den såhär på vecka 38 dagen ;)

Isabell och Micke räknar Isabells sparade pengar. Isabell kan sitta länge och bara tömma sparbössan och sen fylla den igen. Om och om igen...











Världens finaste ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Men jisses gumman! VILKEN otrolig mage du har!!!

SKÖNT att få bli av med den nu snart va?!

KRAAAM

2010-12-15 @ 01:02:23
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0