Är det nyårsafton imorgon?

Hej!

VA? Är det det? Gud så snabbt tiden går. Då måste vi ju idag åka och handla maten tills imorgon! Vi funderade på 3-rätters, men får se om vi nöjer oss med 2-rätters :) Vi ska bara vara hemma och mysa med familjen ♥

Igår kom nya HM katalogen ♥ Han bläddra i den som snabbast. Hittade lite smått och gott...

Till Isabell:


49,50:-

199:-



149:-



Stella har ärvt så mycket kläder av sin storasyster så jag kommer nog bara köpa några sommarplagg senare... 

Till mej:


29,50:-

149:-





149:-

Denna vill jag ha i grått och vitt.. kanske svart också ;)


399:-

Ska kolla igenom katalogen en extra gång innan jag beställer ;) Och Micke vill säkert också beställa något.

Nu ska jag gå och hänga upp tvätten innan prinsessorna vaknar ♥

Ps. Redkenprodukterna var jätte bra, fast dom kanske inte doftar så gott. D.s.


Kommentarer
Postat av: Malin

hihi den där tröjan du lagt upp.. har jag beställt i rödvitt och gulvitt!:))) såååå Söt!:)

Gott Nytt År på er!

kraam

2010-12-31 @ 12:35:00
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0