En bra och rolig dag...

Hej!

Måste börja med att tacka för alla kommentarer :D Det är ju så kul med sånna! Fortsätt med det ;)
Och vad kul att ni orkar läsa :P

Imorse vaknade Isabell som vanligt 6 !!! Något hon har börjat med i Finland. Men då var klockan 7 finsktid. Det är ju helt okej. Men här i sverige blir det alltså 6! Bad micke gå upp för det är ju hans jobb from nästa vecka. Han mumla något om att han borde få sova dom sista mornarna, men jag gav mej inte ;) Sen kom dom tillbaks 8 och då sov isabell till 9. Sen gick vi upp och åt frukost.

Vi bestämde oss för att åka en sväng till Trosa. Alla som inte bor häråt tycker det är såååååååååååå kul namn på en ort ;) Vi åt lunch där och kollade i dom fina små affärerna :)

Var inne i en affär som heter Busfröt. Där har dom nu 30% rabatt på alla barnkläder! (Tyvär inte i nätbutiken) Jag köpte en mössa till Isabell från Geggamoja. Sötnosen!




Sen var jag inne i andra inredningsaffärer och såg MASSA fina saker, men vill inte köpa nu innan vi flyttat...

Sen smsade jag en kompis som bor i samma område dit vi ska flytta. Hon var hemma och kom ut med sin son Jack. Vi gick till parken. Trevligt :)
 
Micke pratade med banken idag och allt är ordnat. Så nästa vecka ska vi skriva papper!! JIPPIIII! Så kul!!!
Nu måste vi hitta nån bra fönsterleveratör och montör! Nån som vet???

När vi var i Finland såg jag ett jätte söt barntyg i Kodin anttila. Ångrar att jag inte köpte några meter... Kostade bara 9,90€/meter. Ska nog fråga Sussi snällt om hon skulle kunna tänka sej köpa med några meter när vi ska till Norge... Det är olika djur. Några satt i luftbalong mm. Kommer inte exakt ihåg, men fint var det :) Passar ju perfekt till barnrum :)

Imorgon är det ultraljud... BÖrjar bli orolig. Tänk om inte allt är som det ska :( Jag tycker inte jag känt pyret så mycket dom senaste dagarna... Kommer nog inte kunna sova i natt.
Basse och Frida lovade att kolla Isabell undertiden vi är där. För man får inte ta med barn. Och jag vill ju ha med micke in dit OM något skulle vara fel. För då vill jag ju inte ligga där själv...

Nu klagar micke över att jag inte komma. Vi ska se film! Brothers heter den. 

 

Här är föresten Mickes tatuering!



Fin va :)

Fruktmonstret!



Flera bilder imorgon!




Kommentarer
Postat av: Sunniva

Lycka till imorgon, lova att höra av dig så fort du kan!! Ska hålla alla tummar jag har... och grattis till huset, gud vad härligt! Nyfiken ju på hur det ser ut.......

KRAM

2010-08-03 @ 23:18:11
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0