Ultraljud

Hej!

I morse kom Frida och Basse vid 9 för att hålla koll på vårat busfrö :) Sen tog vi bilen till Södertäljesjukhus. GUD så nervös jag var!!! Men barnmorskan var så himla gullig så jag glömde snabbt bort att vara rädd och orolig.
Allt såg jätte bra ut. Och ingen snopp syntes till. Tre streck såg vi dock (Täcken på flickorgan). Hon kollade länge, men vi såg inget. Hon sa att hon skulle sett en snopp om det var en kille. Jag blev så glad :D 

Här har ni våran lilla flicka som suger på tummen ♥

 

Och här håller hon handen för sin snippa :D Hihihihih!



Åh vad härligt det var att se henne. Allt känns mycket verkligare nu... Vad jag längtar tills jag får träffa henne ♥

Jag hämtade in ISabells babykläder som micke snällt hjälpte mej att sortera :)



Mycket är ju kortärmat, men mycket går att använda igen. Sen kan vi ju köpa några långärmade och använda på bodyna. Får se hur vi gör. Antagligen kommer jag ju ändå köpa lite nya kläder :) Men som ni ser har jag köpt alldelles för mycket kläder till min dotter.

Påtal om det så har jag länge velat köpa en adidas dress till ISAbell. Den kostar 280 kr på Intersport. Så idag när vi åkte dit så var den på rea!!! JIPPIII!!!! Endast 168kr!!!



Här är Isabell i sin "Brottardräckt" i Finland på mammas baksida. Jag får alltid hålla mej för skratt när Isabell har sin baddräckt på sej. Så himla söt!!!

 






Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Åh så roligt! Grattis till lilltjejen i magen :)

Roligt att läsa din blogg igen! Jag bloggar lite mer sällan, för jag jobbar ju, men försöker få in något då o då.



Söt hon är Isabell och fin dress som du äntligen hittade. O bra pris var det med. Ska köpa en till så Alde kan ha en till dagmamman med=)



Ska du börja jobba snart? Kramar

2010-08-04 @ 21:26:45
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis!!

Du fick som du ville =)

Nu längtar jag ännu mer tills Ultraljudet..



2010-08-05 @ 11:19:13
URL: http://spangsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0