Trött

Hej..

Idag är det inte min dag...

Jag är så himla trött. Fast jag tycker Iasbell inte vakna så många gånger i natt!?!?!? Så när jag väl hade fått upp mej själv och micke ur sängen och alla hade ätit och var klara för badparken (En stor lekpark i stan) så åkte vi iväg. Micke skulle tvätta bilen och det var tänkt att han skulle lämna av oss där och hämta oss när han var klar. Men ISabell somna direkt i bilen. Och det är ingen ide att väcka henne heller... Hade det varit en vanlig dag hade jag ändå åkt dit och haft isabell i vagnen sovandes och jag hade läst nån bok eller tidnign, men idag ville jag hem. Så här sitter jag deppig och trött. Ska nog gå och läggga mej en stund. Igen...

God natt!

Ps. Tycker dessa strumpor är så söta!! ♥ 

 


Men dom är slut på H&M i stan och i nätbutiken. Mailade dom och fick till svar att dom får veta i nästa vecka om det kommer in flera från leverantör. Dom skulle höra av sej. Det kallar jag kundservice!!! Om nån av er ser sånna i nån butik så hör av er!!! D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0