Södertäljefestival!!!

Hej!

Idag var jag, Micke, Isabell, Siv och Kent nere på stan. Vi shoppade och var hos länsförsäkrignar på gratisfotografering. Där kom en man fram och frågade om jag hade gravid-försäkring vilket jag i samma sekund kom på att jag inte hade! Den är gratis och dom ringer mej på måndag.

Jag och Siv klippte ut massa kunponger ur länstidgningen innan vi gick ner på stan...

Här är lite av våra fynd!



Kläder till busi i magen. Storlek 50-56.



Till Busi snuttefilt och nalle :)



Micke köpte till Isabell. Hon dansar hela tiden med den ♥



Byxor till Isabell som hon kan ha ute... Lindex: 149:-



ÄNTLIGEN hade Hemtex fått in sängkläder till spjälsäng!!! 199:-



En fin skål från Indiska.





Till Busi :)



Lock till min stora (4l.) margareth skål. Ska köpa till mina 2 och 3 liters skålar också, men på Cervera hade dom inga kvar. Och en lite skål till tex dipp eller något...



Fynd! Jamie Oliver Tefal stekpanna. Bara 399:- istället för 799:- !!!



Visst är han snygg!!! Han kan gärna komma hem till mej och visa hur man använder stekpannan ;)

Har gått runt i lägenheten och samlat saker jag ska sälja iväg. Vi ska med en kompis till Torekällberget i oktober och sälja grejer på loppis. Jag ska sälja mina saker för 5-10kr! Alldelles för billigt, men orkar inte med allt onödigt. Jag vill inte ha med något hem!!! Hoppas det kommer mycket folk. Hatar att kasta saker. Då säljer jag dom heldre för en slant eller ger bort. Ska rota fram det jag inte sålde i våras på samma loppis. Ska sänka priset på allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0