Sliten

Hej!

Jag har inte glömt er, lovar :) Men jag har börjat jobba och är helt slut. Hade ISAbell låtit mej sova så hade det nog gått bra.

Det är lättare att vara på jobbet än att springa runt efter en flicka dagarna i ända!!!!

Men nu har hon varit krasslig och väckt mej hela tiden... Mamma kommer imorgon. När hon åker hem på söndag flyttar Isabell in i sitt egna rum. Det är på tiden!!!! Jag tror hon och jag väcker varandra. Jag brukar börja snarka när jag är gravid. och jag tror att detta kan väcka henne. Och hennes sömnprat/gnäll väcker mej fast hon själv sover... PLUS att när hon ligger i vårat sovrum så vaknar jag direkt vid minsta ljud. Det gör inte micke... Ligger hon i eget rum så kanske micke också hinenr vakan och kan gå in och kolla vad hon vill... Elelr har ni andra råd??? :)

Det har gått jätte bra för micke och Isabell här hemma. Men det trodde jag också. Hon har inte varit sådär jätte mammig på ett tag. Skönt iallfall :)

Denna text hade min arbetskompis på sin FB sida.

‎4år:mamma kan allt!
8år:mamma kan mycket!
12år:min mamma kan faktiskt inte allt!
14år:mamma fattar ingenting!
16år:mamma är hopplös...!
18år:Hon där? Hon har gått ut på datum..!
25år:mamma kanske vet lite om detta...!
35år: Innan vi bestämmer oss,frågar vi mamma...!
45år:undra ...vad mamma ...tycker om detta..!
75år: Jag ...önskar att jag kunde fråga mamma om detta!

Stämmer bra tycker jag...

Idag var vi på banken och skrev på papper om radhuset :D JEEEEEE!!!
29 oktober får vi flytta in. Vi har ju denna lägenhet till 1 dec för vi har 3 mån uppsägning, men jag ska sätta ut en annons om denna lägenhet på blocket så kanske vi inte behöver dubbla hyror. Mycket annat vi vill lägga våra pengar på :) 
Jag tror det kommer bli så perfekt! Isabell komemr få massa nya kompisar :) Och jag och Micke kommer trivas. Det är jag 100% säker på.

Nu ska jag duscha, äta macka och lägga mej i soffan kl.21.00 och kolla på "Livet på BB"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0