Mio, min mio!

Fick hem Mio-katalogen i förrgår. Hittade en del jag skulle kunna tänka mej till nya lägenheten ;)



Hatthylla Wilma 1990:-




Sittbänk Wilma 5950:-



Vitrinskåp Mikael 6.450:-



Soffbord Mikael 4450:-



Tv-bänk Mikael 4950:-




Avlastningsbord Wilma 6259:-








Byrå Kajsa 2790:-

Som ni märker är jag inne på vitt :D Sååå fräsht!!

Nu har helgen börjat! Såååå himla skönt! När man nu börjat jobba efter mammaledigheten så tycker man verkligen om helgerna. Som mammaledig flöt allt bara ihop..
Nu ska jag mysa med min man i soffan och se på filmen:


Kommentarer
Postat av: niina

så fina möbler,så himla ljust o fint!!! jag är ju mer mörkrets människa,allt ska vara mörkt mörkt mörkt...hur tråkigt som helst..men kanske nångång går jag mot ljusare tider:)

2010-08-28 @ 16:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0