Hjälp så den växer!!!

Magen vecka 22!




Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Så fin du är. Härligt med bebismage =)

Har din mage växt snabbare nu andra gången? Många säger ju det! Därför att jag undrar är att vi ska ju gifta oss nästa år, men tanken är att bli gravid i jan-feb =) o då kommer jag va runt 5 månaden kanske (om det nu blir som vi vill såklart) O med Alde så började det inte synas på mig så direkt förrens i vecka 25 eller så. O jag ska ju såklart ha en fin klänning, men den vågar jag inte köpa nästan direkt inpå IFALL magen växt fortare;)

Jag har tänkt att gå ner i vikt nu innan jag blir gravid, för går jag upp 11 kg som förra gången så kommer det bli ännu mer att gå ner sen:S Så nu ska jag kämpa mig fin till både bröllop o bebis =)

Kram

2010-08-25 @ 21:50:43
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Malin

du ser inte sååå stor ut tycker jag!:) (beroende på vad man jmf med såklart!) men du ser inte ut o va i v30, även om det kanske känns så :D

kraam

2010-08-25 @ 22:09:27
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0